2 stycznia 2016

śwąteczna poszewka na poduszkę -SNOWMAN-


Świąteczna poszewka na poduszkę o wymiarach 40 x 40 cm.



Uwiecznione chwile mojego tworzenia......

Najpierw wycięłam materiał o wymiarach: 26 x 26 cm.


 wydrukowałam bałwanka z jakiejś stronki z kolorowankami


i zaczęłam przyklejać aplikacje za pomocą flizeliny dwustronnie klejącej


 tutaj jest krótkie video:



aplikacje obszyłam ręcznie


i przyszyłam guziczki polymerowe mojego autorstwa



wyszywanie...





wycięłam czarny materiał o wymiarach 43x43cm.


i przykleiłam zielony materiał do czarnego używając kleju tylko na rogach dla przytrzymania


przyfastrygowałam szpilkami taśmę ozdobną 


 przyszyłam maszynowo....



a gdy już wszystko było obszyte,wyszyte i przyszyte, podpięłam ocieplinę


 i zaczęłam pikowanie... 
na czarnym materiałe pikowałam maszynowo, a na zielonym pikowałam ręcznie.




na koniec zostało przyszycie tyłu poszewki 


i gotowe