26 kwietnia 2015

Poszewka na poduszkę quilt.

Witam cieplutko.
W domu pełno mam <jaśków> tz. małych poduszeczek. Uwielbiam je. Na kanapie, na fotelu i na łóżku, w ogrodzie,  w aucie, w domku letniskowym, a nawet dwie podusie mam w pracy. Córka ma do nich słabość, a i syn uwielbia. Swego czasu, jak synek był mniejszy, to nawet na plażę musiałam zabierać jego ulubioną podusię. Oczywiście do spania też koniecznie musi ją mieć . Tak więc u mnie w domu <jaśków> nie brakuje :-)
A poszewki ? .... gdzie kupić na takie <maluchy> fajne i kolorowe poszewki???
W sklepach wszystko oklepane i na jedno kopyto! A ja chcę coś niepowtarzalnego!
Igła, nici, materiał, trochę wyobraźni i już! gotowe!

Poszewka quilt na podusię
rozmiary: 33cm. x  25cm.
w całości ręczna robota.
materiały: bawełna 100%


A tak mi się szyło.....


 Kwiatek początkowo miał mieć białe płatki, ale ostatecznie zmieniłam na różowe.


Pikowanie ręczne... 




Trochę szczegółów...


guziczki polimerowe mojego autorstwa....




Grunt że syn uradowany !!! <3


Prosiłyście mnie w mailach o  zdjęcia z Grecji.
Tak więc dzisiaj dam Wam mała namiastkę...   W następnych postach też postaram się conieco pokazać.
Tydzień temu, z moją przyjaciółką i naszymi pociechami, zrobiłyśmy sobie wypad za miasto, nad morze, do naszej ulubionej miejscowości Άγιοι Θεόδωροι (Agii Theodori). 
Oto fotki z naszej wycieczki...









 Pomimo, że morze o tej porze roku jest jeszcze zimne (wręcz lodowate) pierwszą tegoroczną kąpiel  zaliczyliśmy. :-)





Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego tygodnia pełnego nowych kreatywnych pomysłów. .