7 listopada 2015

FIMO - laski świąteczne


 Świąteczne kolczyki wykonane przy użyciu fimo.



 tutorial :-)


18 października 2015

Poszewki na poduszki -GARDEN-


Szablony znalezione w internecie... (tu) i (tu) wydrukowałam.


Połączyłam dwa szablony i za pomocą kalki odrysowałam  na materiał.


Obszyłam aplikacje ręcznie



  i pikowałam też ręcznie.



Gotowe :-)


W międzyczasie zrobiłam też te oto serduszka dekoracyjne. Czyz nie są słodkie?




26 kwietnia 2015

Poszewka na poduszkę quilt.

Witam cieplutko.
W domu pełno mam <jaśków> tz. małych poduszeczek. Uwielbiam je. Na kanapie, na fotelu i na łóżku, w ogrodzie,  w aucie, w domku letniskowym, a nawet dwie podusie mam w pracy. Córka ma do nich słabość, a i syn uwielbia. Swego czasu, jak synek był mniejszy, to nawet na plażę musiałam zabierać jego ulubioną podusię. Oczywiście do spania też koniecznie musi ją mieć . Tak więc u mnie w domu <jaśków> nie brakuje :-)
A poszewki ? .... gdzie kupić na takie <maluchy> fajne i kolorowe poszewki???
W sklepach wszystko oklepane i na jedno kopyto! A ja chcę coś niepowtarzalnego!
Igła, nici, materiał, trochę wyobraźni i już! gotowe!

Poszewka quilt na podusię
rozmiary: 33cm. x  25cm.
w całości ręczna robota.
materiały: bawełna 100%


A tak mi się szyło.....


 Kwiatek początkowo miał mieć białe płatki, ale ostatecznie zmieniłam na różowe.


Pikowanie ręczne... 




Trochę szczegółów...


guziczki polimerowe mojego autorstwa....




Grunt że syn uradowany !!! <3


Prosiłyście mnie w mailach o  zdjęcia z Grecji.
Tak więc dzisiaj dam Wam mała namiastkę...   W następnych postach też postaram się conieco pokazać.
Tydzień temu, z moją przyjaciółką i naszymi pociechami, zrobiłyśmy sobie wypad za miasto, nad morze, do naszej ulubionej miejscowości Άγιοι Θεόδωροι (Agii Theodori). 
Oto fotki z naszej wycieczki...









 Pomimo, że morze o tej porze roku jest jeszcze zimne (wręcz lodowate) pierwszą tegoroczną kąpiel  zaliczyliśmy. :-)





Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego tygodnia pełnego nowych kreatywnych pomysłów. .




31 marca 2015

Kolczyki polimerowe -ZEBRA-

Witajcie kochane.
Przeglądając sklepy internetowe w poszukiwaniu guziczków i zawieszek potrzebnych do wykończenia mojej nowej pracy (którą to pokarzę w oddzielnym poście) nie znalazłam nic ciekawego i dlatego też postanowiłam zrobić je sama. 
I tak oto przedstawiam Wam moje wypieki ;-)


Dzisiaj nie jest tego wiele, ale już niebawemmm....będziecie miały czym nacieszyć oczy :-)

 Nie byłabym sobą gdybym nie ''upiekła'' też biżuterii ...
Kolczyki oczywiście zarezerwowała dla siebie moja Paula ;-)


Mimo iż wydają się dosyć masywne, są leciutkie jak piórko. Sztuka waży zaledwie 8 gram.



Pozdrawiam Was serdecznie oraz życzę udanego i miłego tygodnia.


23 lutego 2015

Wisior soutache -AMMOS-

Wisior ten powstał  tak trochę z przymusu. Ciągle do niego wracałam, szyłam, odkładałam....,a dlatego że opuściła mnie wena twórcza, przez moją koleżankę, która to powiedziała mi że moje prace wyglądają jak <<tandeta z odpustu>>. Cóż, każdy ma swoje indywidualne gusta i guściki (ale żeby tandeta z odpustu?). Postanowiłam się nie zniechęcać i dalej tworzyć. Bo dla kogoś może to być tandeta, dla innych piękne dzieła cieszące oczy, ale najważniejsze że dla mnie są tym co kocham i co lubię robić . To jest  moja pasja z sercem tworzona.
Wymiary: 
szerokość: ok. 7,5 cm.
długość: ok. 9 cm.
waga: 27 gr.

Dostępny w: E-SHOP








18 stycznia 2015

Kolczyki soutache -MOLLY-

Kolczyki sutasz wykonane pracochłonną techniką sutasz, z tyłu podszyte filcem.
Wymiary:
długość: 8,5 cm.
szerokość: 3,5 cm.
waga: 5 gr/szt.
rodzaj zapięcia: wkrętki.

Dostępne w: E-SHOP








Tył podszyty filcem.


A tutaj jako komplet z bransoletką